Ursäkta bloggtorkan men jag har haft fullt upp.. ;-(

Men nu ska jag försöka göra ett snabbt inlägg sen får jag blogga mer i eftermiddag/kväll..
 
Var ute å fiskade igår IGEN med Joel å hans pappa.. =D Kort kommer in lite senare.. ;)
Sen så bar det hemåt då Nadja skulle ha en kompis sovandes här inatt..
Å imorse så blev det simskola igen, sen fika som vi hade köpt med från Ica å efter det
skulle Nadja å hennes kompis bada så blev 1½ timma i badhuset idag.. :)

Nu ska jag snart plocka iordning i köket lite sen laga middag.
Blir pasta med baconsås som jag ska göra själv.. =D
Dock eftersom jag e vegetarian ska jag äta vanlig pastasås.. :)

Puss på er.. <3





Wiieeerdooo.. ;-)

Knäppaste 30 åringen ni vet? ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0