Älskar mina nya vänner.. <3

Ni e underbara tack för att ni finns.. <3
För ett år sen hade jag inte trott att jag skulle få så fina vänner här i Uddevalla.. :)

Här är nårra tjejer som har en speciell plats i mitt hjärta..

Sandra:



Vi har inte kännt varandra sålänge men du e en helt underbar tjej
med skinn på näsan och du peppar mig på ett sätt som bara du kan..
Vi har i princip likadan bakgrund och du vet vad det handlar om dagar då jag känner
mig deppig och kanske inte känner för att träffas. Tack för att du finns och för att jag
får vara din vän gumman. Du är guld värd, du e en kanontjej.. <3

Daniella:



Jag har känt dig i över ett år nu, men det e först nu vi har börjat komma
varandra så nära. Du får mig alltid så glad och du vet vad du ska säga så jag mår bättre
de dagarna jag tänker alldelles för mkt på jobbiga saker.
Du ställer upp i vått och torrt och jag e så glad att du ska flytta tillbaka till Uddevalla
så vi kan umgås ännu mera.. Sommaren har ju bara börjat.. ;-)

Erika:



Känner dig inte så väl än men jag hoppas att det blir mer nu när vi bor grannar.. =)
Du är oxå väldigt förstående och man verkar kunna prata med dig om allt.. :)
Men jag gillar skarpt att vi fick kontakt från första början. Egentligen var det genom
FB men den blev det mer och jag är jätteglad att ha dig som vän.. :)

Sen finns det självklart fler goa vänner jag har här i Uddevalla och all kärlek till er oxå.. :)

Puss å kram.. ;)




Kommentarer
Postat av: sandra forsberg

hihi vad glad jag blev nu :D hihi go du är, tack <3

2011-07-03 @ 13:01:17
URL: http://litenfoppa.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Jag vill oxå komma o umgås:D

2011-07-06 @ 06:23:44
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jo det är sant det, allt är farligt. Men som sagt hål i tungan har jag inte funderat över än :P Det får bli ett senare problem isf. Men snyggt på dig :) Jo då kvällen var trevlig. Hoppas du får en skojsigt helg :)

2011-07-08 @ 10:35:06
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0