Ber om ursäkt men KAOS

Är ordet för att förklara läget just nu, tänker inte säga vad det handlar om men
tyvärr så måste jag nog göra drastiska förändringar i mitt liv fastän jag inte vill..
OM det nu inte går att lösa på annat sätt för jag orkar inte med mer just nu..

Tyvärr har jag vart med om en hel del i mitt liv mestadels tråkigheter och
svårigheter under min uppväxt å massa år av mitt vuxna liv som kanske både
stärkt mig till viss del men framför allt som gjort mig väldigt svag på de flesta plan..

I fredags var vi i Lysekil, Kungshamn å Smögen och igår var vi på cruisingen i Lysekil.
Jag ville hem största delen av tiden vi var där. Jag e 30 år orkar inte springa runt
på cruisingar där massa lättklädda 14:isar springer runt å är skitfulla..

Ne jag prioriterar hemmakvällar med de jag älskar hellre.
Jag vill ha ett familjeliv och inser mer och mer vad livet går ut på.
Vrf supa bort hela jävla helgerna ist för att ta vara på tiden med nära å kära?
Jag fattar inte hur vissa folk tänker bara men alla e inte lika som tur e..

Hur framtiden kommer att se ut för mig vet jag inte men har många saker som jag
måste ta ställning till nu som jag INTE VILL egentligen men det e ett måste tyvärr.. :-(

Precis fått i mig en macka, inte haft direkt matlust det sista..
Men men..

Hoppas ni haft en bra midsommar iaf.. <3



Lånad bild (http://www.posh24.se)


Kommentarer
Postat av: sandra forsberg

hoppas å håller tummarna att det kmr lösa sig min vän <3

2011-06-26 @ 17:11:39
URL: http://litenfoppa.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Låter jobbigt :/

2011-06-26 @ 22:13:24
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: daniella

de kommer att lösa sig vännen! om inte annat så kommer vi ur de här starkare än ngnsin!!! vi håller alla tummar o tår för oss!<3

2011-06-26 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0