Dagen började med..

Dagen började med simskola för Nadja, gick jättebra å hon simmar mer å mer
under vattnet nu å har t.o.m börjat kolla under vattnet.. =D

Sen hämtade älskling upp oss utanför badhuset å vi åkte till torp, dom skulle
käka på Mc.donalds men jag tog bara Chili cheese tops.. Har ni ätit dom?
Sviiingoa men starka.. ^^, hade nårra andra favvisar med ost i men de tog ju
bort dom som Mc.donald brukar göra efter ett tag med sina saker.. =P

Sen fick älskling åka å jobba å han jobbar än.. :( Kommer nog bli ett par timmar till
då de ska försöka jobba in torsd å fredag så de blir lediga.. :)

Daniella kom hit vid 16 å åkte hem nu vid 20.. =)
Vi har kollat på En sommar med Göran å tjötat lite skit, även om vi alla var lite
trötta idag.. =D Men lite vettigt hoppas jag att jag sa, hihi.. =D

Nadja har precis badat å jag har gått en kvällspromenad med Bamse, blir dock
en till innan läggdags som det brukar bli.. ;)



(En trött Bamse)

Imorrn blir det en promenix med Bamse å Sandra (länk) å hennes hund får
hoppas på att hundarna går bra ihop.. =) Men det e ju en hona och en hane
brukar ju vara värre med hanhundar ihop. Dock brukar Bamse gå ihop med alla hundar.. :)

Nu ska jag snart mysa ner mig i soffan med en burk jordgubbar, JAG E BEROENDE!!
Köper för det mesta lådor per dag.. ^^, Mums.. <3

Har tyvärr inte tagit nårra kort idag så jag slänger in en på Bamse å
min bakgrundsbild som jag har på min Iphone.. ;)



Puss på er.. ;)


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Chilicheese är as gott :D . Älskar starka saker ^^

2011-06-22 @ 15:51:49
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0