Hatar en viss person så jävla mkt just nu..

Hur fan kunde du få förstöra mitt liv så mkt som du gjorde?
Utan att enligt mig inte få sota ett skit för det?
Jag får kämpa varje dag med tankarna om vad jag fick gå igenom.
Du verkar bara rida runt på din vita springare och glida genom livet
utan att ens verka ha en tanke på vad du gjort mig eller vad jag får leva med..

Just nu är det extra jobbigt, och jag orkar inte göra nått om dagarna..
Inte träffa vänner eller hitta på nått skoj alls..

Att du nekat/nekar allt inför de som står dig nära plus alla andra e för mig helt
ofattbart. Ska man inte stå för vad man gjort när det handlar om sånna saker?

IF I COULD TURN BACK TIME!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0