Home!! Vart en fullspäckad dag.. =D

Vaknade vid 9 imorse å tog en dusch, solen sken och det var 26 grader i SKUGGAN!!
Blev en promenad med Bamse å sen vidare till badhuset å simskolan med Nadja.
Gick jättebra idag och hon gjorde två simborgarmärken både silver och guld groda. =)
Min duktiga tjej, simmade helt själv i stora simbassängen och hoppade från kanten
i djupt vatten. Imorrn ska dom bada med kläder på och ha livbojsdag.. =)

Vid 13 kom Daniella så åkte vi ner till stan å käkade på Mc.donalds ajjabajja.. ;)
Strosade runt lite på stan å gick in till frisören som jag var å färgade slingor hos för 2v sen
som då var rött och fint men som nu REDAN är oranget.. :(
Så hon ska fixa det imorrn å jag slipper betala nått för det *skönt*
så ska väl se om vi kan fixa ljusbruna slingor eller nått ist!!
Ska ju försöka få håret ljusare å ljusare men det tar tid när det var svart innan.



Nyfärgat, det röda syns dock inte så mkt på denna bilden..



Taget för en vecka sen å redan då hade det röda börjat bli oranget.. :(

Jag har ju gjort precis som frisören sa oxå, jag köpte frisör schampo/balsam för
färgat hår å jag har inte tvättat det mer än var tredje dag för att skydda färgen
men endå så har det blivit oranget på 2½ vecka.. :(

Har precis vart ute med Bamse men det e ju så satans varmt så man orkar ju inte
gå långa promenader nu. Får se när Joel kmr hem om vi kan åka å släppa han så han
får bada eller nått, iaf få en go lång promenad när solen gått ner och det e svalare ute.. :)

Köpte såklart 2 lådor med jordgubbar idag oxå som jag ska mumsa på under dagen/kvällen.. =D

Ciao!! =)




Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Va duktigt av henne :D . Att få lite simmärken :D

2011-06-28 @ 21:31:37
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0