IDAG HAR JAG ÄNTLIGEN KÖPT MIG

Min älskade Iphone4 som jag dregglat över i månader.. ;-)

Visste ju inte om jag skulle köpa kontant eller ta abonemang men jag valde
abonemang.. 499.- i månaden i 24 månader dock är de 3 första månaderna
helt gratis :D och jag får ringa och sms:a upp hela beloppet varje månad.. :)



Dock är det sambon (som absolut inte ville att jag skulle köpa en) som
använt den mest å spelat Angry bird.. ;) Pffft..!! =D



Det e så varmt å kvavt idag.. :-( Åskade som fan förut när jag, Nadja
å mamma var på torp å handlade.. JAG HATAR ÅSKA.. Får panik när det
blixtrar och har sig.. :( Många tkr det e mysigt, men jag ser inte det mysiga
i att det kan slå ner å det skadar massa folk å förstör en massa?

Lämnade tillbaka en tröja på h&m och en klänning på Gina Tricot förut oxå..
Trivdes inte alls i dom nu när jag gått upp i vikt.. :-( Men ska verkligen försöka
komma i form snart å ge mig fan på det å inte slarva med maten/godis å unna sig
för ofta. På helgerna e det okej men inte annars.. Får bli längre promenader och mer
cykla oxå.. Egentligen skulle man börja med situps varje dag oxå ska bara hitta orken..

Var kul att träffa Mamma idag, e så tråkigt att vi bor 10 mil ifrån varandra
hade behövt dig varje dag.. Du har alltid varit min bästa vän och den som
jag alltid kunnat prata med allt om.. Älskar dig.. <3

Puss å kram på er, hoppas ni får sova så gott.. :)


Kommentarer
Postat av: Michis

snygg!

2011-06-07 @ 13:58:10
URL: http://michiskaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0