JAG ÄLSKAR VERKLIGEN

När ni läsare säger vad ni vill läsa om/se här på bloggen..
Mer sånt TACK! E ju för er skull jag bloggar DELVIS, iofs e det ju skönt att ha
bloggen när man behöver skriva av sig oxå å få lite respons såklart.
Men alla sköna människor gör att man fortsätter blogga år efter år.. ;)

Iaf så fick jag en kommentar idag av en underbar ny läsare.
Hon tyckte jag sminkade mig snyggt och ville att jag skulle visa hur jag gör
min sminkning steg för steg. Å visst kan jag göra det ABSOLUT! =D
Dock inte idag då jag redan e sminkad med imorrn kan jag ju göra det.. ;)

OM jag hinner iofs ska på möte kl 9 imorrn på morran annars blir det dan efter det.. ^^,

Sååå är det nått speciellt ni vill veta om mig/läsa om så e det bara att säga till så ska
jag göra mitt bästa för att skriva om detta bara det inte e för personligt dock.
Lite privatliv vill man ju ha även som bloggare.. =D

Min dotter e ute å leker med sin kompis. Skickade med dom saft å Mariekex..

Köpte jordgubbar förut.. MUMS!! Blir nog till å mysa med sambon ikväll.. ;-)



PUSS på er.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0