Ligger i sängen myst med älskling.. :)

Ska försöka sova snart .. Älskar att jag kan blogga från min iphone.. Det e som folk säger har man en gång haft en iphone vill man inte ha nått annat sen.. :) imorrn e det måndag igen, jag ska runt och söka lite jobb tänkte jag, man känner sig så värdelös när man e arbetslös.. Saknar verkligen butiks jobben jag haft på Duka och Br.leksaker.. Tänkte höra med mitt gamla jobb på Br (dock finns inte butiken kvar som jag jobbade i, bara den jag var Tim.anställd på) om dom behöver lite extra personal ibland.. :) ska även fråga på en annan leksaksaffär.. :) nu blir jag jättetrött i handen av att blogga på mobilen.. Det enda negativa.. :( godnatt, sov så gott.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0