Lördag och humöret på topp.. =D

Vart ute å åkt lite bil å köpt mig solskyddsfaktor!!
Märkte att det behövdes efter båt turen till Lysekil/Smögen igår..
Var ju ute i solen mellan 8 på morran till 18 på kvällen, så syns ju att man
fick lite färg igår, dock hade jag ju linne så de e ju inte så snyggt så blir klänning
å halterneck bh idag så man kan få solat ryggen och det som inte blev solat igår..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Igår var jag och träffade två tjejkompisar
Connie och Ida (länk till Ida´s blogg)



Såhär ser jag ut idag.. =D
Nya klänningen dock vet jag att man ska ha utan bh eller genomskinliga bh band
till den men jag har tyvärr inte det å utan bh band e helt uteslutet det va annat
när man hade mindre boobs om man säger så.. ^^,

Nu ska jag dammsuga och städa lite för det kommer väl hit lite folk sen eller ja
det gör det väl egentligen varje dag men måååste städa ser ju ut som K***n..

Joel e ute med grabbarna men kommer la hem om en stund då ska vi till Ica å handla
å sen får vi se vad vi hittar på.. =D Men ska lägga nårra kalla på kylning.. ;-)

Puss å kram på er.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0