Mår så dåligt när en vän är ledsen.. :(

Jag försöker iaf finnas här för dig 24/7 även om du vet att jag är lite off nu pga
av saker som jag inte skriver ut i bloggen men som du vet gumman.. Mellan oss.. <3
Du är en underbar tjej på alla sätt å vis, söt som socker e du med hihi.. =D

Allt kommer att lösa sig till det bästa, jag står bakom dig när du faller..
Denna sommaren kommer bli bra jag lovar dig, snart bor du här i Uddevalla igen och
det ska bli så kul att få lära känna dig ännu bättre..

Tack för att du finns vännen, du e stark som jag sa förut..
Har jag klarat av en massa jobbigt i mitt liv så gör du oxå det..
Tillsammans e vi starka, eller hur? :)

Var bara tvungen att skriva av mig lite.. Nu blir det sängen för mig..
Kommer att vara tomt inatt när älskling e ute på äventyr med en vän å kommer hem imorrn..
Nej han festar inte han e ute å grejar med nått annat..

Sov så gott alla.. Puss å kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0