Mysig söndags frukost!!

Ösregnar ute, men jag å min dotter plus hunden gav oss ut endå för en timma sen ungefär.. =)
Drog oss bort till Ica så väntade jag å hunden utanför när Nadja gick in å köpte färskt bröd..
Jag vet jag ska inte äta ljust bröd nu när jag försöker gå ner i vikt men jag tkr man får synda
ibland på helgerna.. Håller ni inte med?

Så nu sitter vi och ser på High school musical å myser i soffan.. =D
Jag var bara tvungen att slänga in ett snabbt blogginlägg innan.. ;)

Vad har ni för väder hos er idag? Hoppas ni har det bättre än vi iaf.. =)

Älskling kommer inte hem förrens vid 19 ikväll.. Vad gör han?
Ja det tänker jag inte säga för det har ni inte med att göra.. ^^,

Nu ska jag ta å städa lite i köket ser ut som faaan.. Usch!!
Städar fan varje dag men endå så ser det ut som en Bin ladin katastrof flera ggr om
dan å man får återta städandet på om på..
Men det e väl så när man har barn, sambo, hund, katt å hamstrar.. ;)

But i like it.. Älskar min lilla familj.. <3

Puss å kram på er, hoppas ni får en bra dag trotts vädret.. :(

Bjuder på ett kort på min söta dotter!! Mamma älskar dig.. <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hejsan! häftig blogg du hade! Lust att följa mig om jag följer dig :) Ha en fin dag!

2011-06-19 @ 11:42:57
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Hej!



Jag tog nog bort dig förut för du aldrig kommenterade så trodde du tagit bort min blogg. Kan lägga till din igen.

2011-06-19 @ 12:02:16
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: M

svar ; ja gföljer dig ?

2011-06-19 @ 13:18:30
URL: http://ofourblog.webblogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Sv; Jo, var väl de att jag inte trodde du följde mig längre heller då du aldrig skrev + att man blev borttagen. Är väl de att jag tycker att om man följer en blogg tycker jag man kan kommentera ibland också. För annars blir det ju mest att man följer för att få följare utan att läsarna egentligen läser. Jag vill ju få kommenterar också ;) . Jag brukar försöka kommentera dom jag följer några gånger i veckan. Sen märker jag att jag aldrig får respons själv så känner inte jag för att följa bloggen längre. För mig betyder det ju att personen inte följer en längre så. Men då vet jag att du följer, lägger till dig igen.

2011-06-19 @ 18:55:38
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0