Sängen, laptop, skvallertidning å slappa..

Det e grejjer det.. ;)

Mörkt i sovrummet, kass webcam därav dåligt kort.. =P
Väntar på att sambon ska komma hem oxå som vart ute på äventyr ikv.. =P

Imorrn ksk jag å Nadja ska till torp å kolla på nya glasögon till mig, gjorde
synundersökning förra veckan och jag behöver *2 starkare styrka på höger ögat och
*1 på vänster.. Det e ganska mkt å inte bra att gå med fel styrka när jag
använder glasögonen såpass mkt nuförtiden..

Har endel att tänka på ikväll oxå men hoppas jag kan sova snart så jag e utvilad imorrn.. :)
Hoppas det blir sol imorrn oxå så man kan få lite färg igen, va ju två veckor sen det var
riktig sommar nu.. :( Å färgen man fick då har ju försvunnit nu..



Godnatt hoppas ni får sova så gott.. *Puss*


Kommentarer
Postat av: Liisa

Sv: De e toppen :)

2011-06-16 @ 12:46:59
URL: http://lliiisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha tack snutt, du är inte så jävla ful du heller;)

Puss

2011-06-16 @ 12:48:29
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0