Tacos.. ;)

Blev det både igår å idag till middag då det var massa köttfärs mm kvar från igår..
Plus att min dotter hade fått tacos i skolan idag, MKT TACOS med andra ord.. ^^,



Mums.. ;) Mina vegetariska tacos å sugarfree Red Bull.. =D

Vill ni veta vad jag har för sås på mina tacos? Ingen tråkig gammaldags
tacosås här inte utan Lätt Creme fraische blandat med ketchup, sååå gott.. =D
E man inte rädd för att gå upp i vikt kan man ju köra med vanlig Creme frasiche.. ;)

Dock kämpar jag med att gå ner i vikt då jag inte trivs med min kropp just nu.. :(



Nu ska jag skicka hem min dotters kompis sen blir det jordgubbar å mys.. <3


Kommentarer
Postat av: sandra forsberg

de såg ju super gott ut :D

2011-06-14 @ 11:56:09
URL: http://litenfoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0