Trevlig kväll igår med Erika.. :)

Träffade Erika å tog en öl på uteservering å tjötade lite skit.. =D
Sen gick vi hem till en annan kompis å tog ett par öl efter det blev det
till pizzerian å käkade.. :) Älskling å David kom dit oxå, sen körde vi hem
Erika å David å efter det hem å myste.. :)

Fick ett ryck å bokade tid hos frisören igår oxå.. =P
Vill ju ljusa ner mitt hår mer å mer från det svarta så det fick bli mörkbrunt
med rödaktiga slingor.. Dock syns färgerna dåligt och blir blekare på bilderna..



Jag och Erika.. :)







Nu ska jag göra mig iordning lite å gå en promenad med Bamse, sen
blir det hem å städa.. Ser ut som en mindre Bin Ladin katastrof.. :(

Sen kommer Nadja hem, hon har ju vart på läger på Orust sen igår.. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0