Två jävligt hårda dagar and more to come..!!

Usccch hatar sånna här dagar när saker går som man INTE vill..
Kan tyvärr inte säga vad som hänt, endast min å Joels familj och tre vänner till oss vet..

Men ni kan gärna få uppmuntra mig med lite snälla ord å massa kommentarer,
jag behöver all er kärlek just nu.. Har precis ätit tacos som var min frukost nu kl 15..
Äter alltid frukost när jag stiger upp ur sängen på morran men har inte haft matlust sen
igår eftermiddag.. Fråga inte vad som hänt snälla för jag kommer inte säga det endå..

Nu på förmiddan hämtade David mig å Nadja så åkte vi och gick en jättego och fin promenad
uppe vid Bjursjön, jag har aldrig vart där innan men riktigt underbart var det..
Tack för allt stöd och hjälp idag David det e guld värt..

Idag började Nadja på simskola oxå, första dagen av tre veckor.. =D
Det gick jättebra och hon var så duktig.. <3

Nu ska jag greja lite, Nadja ska med min syster och två av hennes barn till torp köpcentrum
om en stund. Syrran bor 10 mil härifrån men hon skulle hitåt då hennes man skulle till
sitt flygplan han har här i Uddevalla.. Så de passade på att följa med och frågade om
Nadja ville med oxå KUL.. =D

Jag blir hemma vet inte riktigt vad jag ska hitta på men..

Älskar min Joel så himla mkt oxå, vad hade jag gjort utan dig hjärtat?
Du och Nadja är ljuset i mitt liv just nu.. Även min mamma, tack för att du finns..
Sen har vi ett par riktigt bra vänner, uppskattar er nått enormt..!! <3



Puss på er.. <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Annica H

Styrkekramar skickas på posten! ;)

2011-06-20 @ 16:03:35
URL: http://jagihemlighet.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Styrkekramar till dig <3 efter regn kommer solsken <3

2011-06-20 @ 17:55:38
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Låter inte kul :(

2011-06-20 @ 21:46:02
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0