Världens mysigaste 14 månaders dag.. <3

När älskling kom hem från jobbet, han slutade tidigare oxå.. =D
Så satte vi på en film Ensam hemma igen vi myste ner oss under täcket
och skrattade å myste en massa.. =D

Sen kom Nadja å A hem, A sover här inatt de har vart ute å lekt nästan hela eftermiddan
/kvällen så nu får vi hoppas att dom får sova gott inatt.. :)

Var precis ute en sista promenad med Bamse så snart får det bli sängen,
Joel däcka för c:a trekvart sen eller nått.. =P
Men har vart mkt för han å göra denna veckan på jobbet med mkt övertid
så förstår om han e trött stackarn.. :(

Imorrn ska Nadja till mormor, var längesen hon var där nu så hon får passa
på nu när det e långhelg och hon inte börjar skolan förrens på tisdag igen.. :)

Har ingen aning om vad vi ska hitta på i helgen men Joel e sugen på Liseberg en dag
sen e vi bjudna på inflyttningsfest på Lördag men som jag skrev innan så e jag tveksam
på om jag ska åka dit för det e mitt ute i skogen å jag har ju Bamse å vill inte dra
med han dit när det e fest å jag vill inte sova över där heller så kommer vi inte hem
på natten så vet jag inte riktigt hur vi gör..

Idag har det hänt nått tråkigt oxå.. :( Mamma´s katt Mischa har gått bort.. :(
Han blev 17 år och somnade in hemma i lugn och ro..
Mamma har vart jätteledsen idag å det har även jag å Nadja varit.
Dock tog Nadja det väldigt bra endå.. <3

Nu ska jag krypa ner hos mitt hjärta.. <3
Hoppas ni får sova så gott inatt så bloggar jag mer imorrn.. =D

Puss å kram.. <3


Kommentarer
Postat av: Linda

hej hej!



Har jag missat vem som vann tävlingen tro??+



kram

2011-06-02 @ 18:02:04
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: missay

låter som att du har haft en bra dag :) om man bortser från katten =/

2011-06-02 @ 23:28:27
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0