ÄLSKLING FYLLER 24!! =D

Nu imorrn eller snart (om en kvart) fyller älskling 24!! =D
Minns knappt när man va så ung, hihi.. ;)
En annan fyllde ju nyss 30, BLÄÄÄ!!

Vet inte riktigt vad jag ska köpa ÄN, blir till att kika på nått imorrn då man
inte får pengar förrens inatt, men men så kan det va.. =P

Nårra tips på vad man ska köpa? =D

Sitter här å e så jävla sugen på nått.. =P
Ksk ska ta mig en avocado & lite vindruvor.. Det både mättar å e gott.. :)

Har sån jävla halsbränna oxå pga att jag käkat stark mat idag.. "/
Igår hade jag oxå halsbränna hela dagen/kvällen då jag käkade massa lök.. :(
Så jobbigt, hade aldrig halsbränna förr å kunde äta allt.. :(
Men nu kan jag inte det längre, ändrat sig de senaste månaderna SJUKT JOBBIGT!!
Men endå vill jag äta det, jajemen.. ;)

Nu ska jag se om det e nått sevärt på tv, kanske e CSI? ;)
Brukar ju gå sent på kvällarna/nätterna..
Så ska jag se om vad jag ska ta å äta oxå.. =D

Hoppas ni får sova gott.. Pussah!! =D



Fin bild på mig och min dotter, mamma älskar dig.. ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg, allt bra? :)

2011-03-31 @ 14:56:27
URL: http://idalundberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0