Blir så besviken på nästintill allt just nu!!

Folk snackar så mkt skit, vill såra, kan inte hålla sig till sanningen!!
Vrf e det så mkt sånt här i livet? Vad e meningen med att såra folk?
Jag fattar inte.. Men just nu e jag besviken på en del folk kan jag säga
folk man trodde var ens vänner som sen vräker ur sig massa skit ist
för att säga sanningen rakt i ansiktet på mig. Ne ist får man reda på det genom
andra. Jag/vi ställer ofta upp på våra vänner.. Tex lagar middagar, har filmkvällar
där vi bjuder på chips, dipp mm.. Vi kräver ALDRIG något tillbaka men när man
för en gångs skull ber om LITE hjälp ne ser ni tror du vi får det då?
Neee det e så jävla jobbigt hit å dit å det ska tamefan klagas på ALLT..
Vart tog vänskapen vägen nu då? Ja man kan ju fundera tills man blir tokig.

Sen e det massa annat skit som hänt, saker som e ouppklarade, saker som
alltid kommer att ligga och gro i bakhuvet tex!!

Tyvärr så e inte livet en dans på rosor!!

Men jag HATAR när folk bara drar när man försöker diskutera..
Vrf kan man inte bara reda ut saker sen e det FINE lixom..

Nu ska jag lägga mig å kolla på tv, ta en isglass å slappna av.
Har precis tatt mig ett varmt bad, läst lite skvallertidning UNDERBART!!

Nu ska jag slappa å vänta på att älsklingen ska komma hem..!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0