Börjar jag bli sjuk nu oxå.. :(

Sambon var ju dålig ett par dgr, var la mer eller mindre vinterkräksjukan
eller nått i den stilen.. Jag hade hoppats på att jag INTE skulle få det oxå..
Men nu har jag vart trött hela dan, huvvevärk, mår illa å det går runt i magen.. :(

HÅLL TUMMARNA ATT JAG INTE FÅR DET!!

Suttit å svarat på lite kommentarer nu, resten svarar jag nog på imorrn.. =D
Ska ut med hunden nu sen ska jag se om jag kan sova men tror inte det..
Så får nog bli lite tv innan om det nu e nått sevärt!!

Imorrn e det redan fredag, helt sjukt hur fort denna veckan gått..
Å inte har man gjort nått vettigt heller, men på tisdag ska jag till ams å hoppas
att man kan komma på nått man kan göra.. Vart arbetslös en månad nu å e redan
trött på att gå hemma.. Nu vill jag ha ett jobb som jag verkligen trivs med och jag
hoppas att jag kan få detta inom en snar framtid..
Butiksjobb hade ju vart det ultimata.. Efter att ha jobbat på Duka och Br leksaker
så stortrivs jag i butik.. =D Hade kunnat tänka mig att jobba på ett fik oxå för den delen.. :)
Jaja vi får se vad man hittar bara att hålla tummarna å inte ge sig som gäller.. :)

OM ni jobbar isf vad jobbar ni med? Alltid kul att veta.. =D

Puss på er, hoppas ni får sova riktigt gott inatt.. <3

Bjuder på en bild från förra sommaren.. :)
Vad kort hår man hade då? :D




Kommentarer
Postat av: Charlotte - mamma till Mirabelle

Ush fy hoppas du inte blir sjuk.

Hehe ja jag kan förstå att du känner så. Jag har sedan ja typ blev 20 haft lite panik att det inte är så långt till 30 haha, men livet är ju inte över för att man blir 30, man kan ju fortfarande få barn. förhoppningsvis se bra ut ;) Jag tycker att du ser yngre ut än 30, utifrån bilderna :) Å det säger ja inte för att va snäll ;P Du och din sambo har inte varit tillsammans så länge men har ni funderat på att skaffa ett barn tillsammans?

Giftermål hinner ni med ;) Jag trodde aldrig jag skulle gifta mig innan 30.

Men det är väl så, man tänker på saker man kunde haft, borde ha osv.. men vi lever alla olika liv å trivs man med det liv man har så tycker jag att man ska skita i hur andra ha det. Det man inte trivs med försöker man väl ändra på eller tillsätta det som gör livet perfekt. Uj så konstigt allt blev nu haha... men du förstår säkert vad jag menar ;)

Men man tänker alldeles för mycket, speciellt på kvällarna för min del, gärna när man ska sova så det tar evigheter innan man somnar :P

Jga har inga planer i helgen, göbben jobbar kväll/natt så jag och Mirabelle blir ensam hemma. Men det är vi vana så det gör inget så sätt.

Får se om vädret tillåter så tar vi oss kanske en sväng med bilen och hälsar på någon.

Du då, vad ska du göra i helgen? Oj vad mycket ja skriver haha.. Kramar!!

2011-03-10 @ 23:31:53
URL: http://lalalottiees.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Hej hej

Har du superlångt nu

Du har en fin färg de passar dig

2011-03-10 @ 23:35:17
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0