Fixat mina naglar idag.. =D

Testade mig fram lite idag å blev supernöjd.. =D
Aldrig haft "diamanter" eller liknande på naglarna förr, kanske på tiden? =D
Så tog jag genomskinligt nagellack efter MIN FAVORIT..
Ser fräscht och stilrent ut, tycker ni inte?
Ibland kan jag piffa till det med rosa, glittrigt eller t.o.m svarta naglar.. ;)
Det va dock ett tag, nu e jag mest neutral med genomskinliga naglar..

Jättedåliga kort pga att jag inte har batterier på kameran å fick jag ta med
webcamen men ni ser ju lite iaf.. :)



Bling bling.. ;)



Tog mig precis en natta macka.. ;)
Har JÄTTESVÅRT att sova om jag e hungrig..

Bläää imorrn MÅSTE jag ta tag i att svara på kommentarer igen..
Älskar ju att få kommentarer men de senaste veckorna har jag legat efter med
att både blogga, kolla bloggar eller att svara på kommentarer..

Hoppas ni får sova så gott.. De flesta sover nog redan.. =D

*Pussar i massor* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0