Förstår inte!!

Blir så besviken på folk ibland.. Men men bara att skita i det å låta det rinna ut
i sanden? Hmm.. Tråkigt bara när man försöker vara stöttande men inte får nån respons på
det, inte ens svar via sms.. Jag har alltid varit sån som försöker stötta mina vänner så gott det
går men när man inte ens får svar på ett litet: hur e det? när man vet att det inte e så bra med
personen så blir man lite less på det faktiskt.. Saknar hur det var förr i tiden..
Känns som om ska man sluta bry sig nu eller? Personen verkar inte vilja öppna sig eller ens
säga vad som händer nuförtiden när man e orolig.. Men jag ska sluta försöka vara alla till lags
hela tiden och lägga tiden på de som verkligen förtjänar det.. ♥
Dock finns det inte så många som jag umgås med eller kan lita på nuförtiden..
Har jättesvårt att få tillit till folk,  men det har tyvärr med mitt förflutna att göra,
när man går igenom nått jobbigt så vet man vilka som är ens riktiga vänner..
Det jag var med om visade verkligen vilka som är mina riktiga vänner för hur många finns kvar?
INGEN!!?? Ne alla fega jävlar rymmer när det e lite jobbigt ibland för det e enklast?



Nog om det..

Vad ska man hitta på idag? Ska lägga mig å vila nån timma
nu iaf, sovit jättedåligt inatt å somnade vid 3.. :(

Kan inte sova när älskling e på jobbet.. :( Han e fiskare så han e borta hela
veckorna men han kmr hem imorrn iaf.. *Längtar*

Hoppas ni får en bra dag!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0