HATADE denna låten innan..

Tills jag lyssnade igenom texten när jag gick runt och städade..
Har du inte lyssnat igenom den riktigt så har du texten här..
Man blir ju tårögd.. Iaf jag, men jag har viss anledning till det oxå..

Du säger att du har förändrats
Att du aldrig menade att slå
Du säger att allt har förändrats
Om jag ville, så skulle jag förstå
Man skadar inte den man älskar
Vilket du faktiskt säger att du gör

Jag lever med mina minnen
Och sår som ingen kan se
Jag lever med mina minnen
Försöka glömma är ingen idé

Spring för livet om det är dig kärt
Att slå tillbaka, det är det inte värt
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå
Du skadade hela mitt väsen Du sa att jag alltid gjorde fel Du klagade på hela mitt väsen Tills jag inte längre var hel Man skadar inte om man älskar Vilket du faktiskt säger att du gör



Och jag älskar livet Det får du inte ta ifrån mig För om nu hat är motivet Så finns där inget hat hos mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0