Idag fyller jag 30..!! =D

Ja nu e man över 30 sträcket, inte orkat känna efter hur det känns än.. ;)
Hade fest med de närmsta vännerna igår, det va kanonkul.. =D
Hela kvällen va kanonbra med underbara människor..

Här kommer lite kort av de 60 som togs igår.. ;)



Bålen förbereds.. =D



Älskling fixa det bra.. ;)



Lite av sakerna jag fick igår.. =D



En blomma jag fick av syster!! =)



Duken och brickan men ljusen fick jag oxå av syster..
Costaboda vasen och blommorna fick jag av svärföräldrarna.. :)



Jean & Fanndis har kommit för att förbereda ljudet och musiken.. =)



Jean, Fanndis & David.. Hallååå David??? haha.. ^^,



Bröderna Carlsson.. ;) Älsk äter en citron..



Bååååål var det här.. ;)



10 STORA rosor jag fick av älsk.. <3



Fanndis & Andreas.. =D



Puss älskling.. <3



Puss på er oxå.. ^^,



Haha undrar vad det diskuteras här? :P



Okeeej pojkar? Totte hittade en *** öppnare som han tyckte var kul..
Å Kenny var inte sen att följa på.. Stoppa den i byxan
hade han ju inga problem med iaf.. haha.. =D



Rek, Martina å Johnny.. =)



Jag å normala Kenny? ;)



Fin lykta jag fick av Johnny å Martina.. :)



"Lilla" 1½ litern med Dooleys jag fick av Jean å Fanndis.. :)



Jättefint armband å fina örhängen med diamanter på jag fick av älskling.. <3



Fick även denna parfymen av honom.. <3



En fin klocka jag fick av Rek & Micke.. :)



Å sist men inte minst skålen jag fick av David.. =D

KVÄLLEN VAR LYCKAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joel fick åka å jobba kl 4 inatt sådär kul, han fick väl sova en timma eller nått..
Men han kommer nog hem inatt igen tror jag.. :)
Nadja kommer hem från mormor vid 18 tiden, tills dess ska jag bara slappa.. :)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis igen gumman.

Det ser ut som det var en lyckad fest =)



Kram =)

2011-03-06 @ 18:16:01
URL: http://busanz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan :)

Fina bilder!

2011-03-07 @ 14:49:15
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Vilka bilder snyggt presentbord, verkligen lyckat

2011-03-09 @ 09:46:46
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0