Min nya favorit bebis.. ;) <3

Som alla kanske inte vet så har vi börjat med uppfödning av Dvärghamstrar!! =)

Detta e mitt nya stjärnskott som ska bli mamma så småningom.. :)

Hon e ganska speciell, inte lätt att hitta svarta dvärghamstrar som dessutom har
vita tecken.. :) Hon har 4 vita ben vit nos å en vit rand ner på magen å en vit
prick mitt på magen.. =D Supersöt och jättego är hon.
Dock inte kommit på nått namn till henne än, köpte henne i förrgår.. :)



Inte lätt att fota de små liven.. ;) De är rätt snabba.. =D



Här under ser ni första kullen vi fick.. Dom vägrar jag sälja..

Dom e jättetjocka å ulliga, hihi.. =D
Här va dom dock bara nån vecka nu e dom ett par månader.. =D
Å den grå ni ser på kortet ska snart bli pappa med prinsessan här över..
Men vi får vänta ett tag med att släppa ihop dom så hon hinner vänja sig med nya hemmet.. :)

Sååå söta de var när de va små.. <3




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sjukt jävla söta :D

2011-03-20 @ 16:48:33
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0