Nyss hemkommen!! BILKROCK!!!

Har vart i Hamburgsund å sen en sväng på Biltema..
Men nu e vi hemma igen, jag å Nadja har käkat å Joel å David e ute
med Bamse.. Tror dom skulle gå strandpromenaden!! :)

Jag ska ta å hänga lite tvätt, sen ta tag i köket..
Jag fattar inte hur mkt disk det kan bli per dag.. Fyller nog diskmaskinen
2 ggr om dan ibland. Å hur mkt tvätt det blir i veckan ska vi inte prata om
heller.. Jag tvättar för det mesta 1-2 tvättar om dan.. =P

Ska ta mig ett varmt bad sen tänkte jag, läsa lite skvallertidning å bara slappna av.. :)
Känner att jag behöver det nu, både att slappna av å sitta å värma mig lite efter att ha
varit ute i kylan hela dan.. Var två bilar som krockade vid köpcentrumet här förut oxå
vi åkte precis breve dom så tur inte vi kom med i krocken. Plus att vi höll på å bli
prejade av en stor jävla buss förut oxå. Vi skulle köra ut från en liten väg å då kommer
bussen och kör mer eller mindre på fel sida vägen med bra sula.."/
Fan vad rädd jag blev tänker på sånt långt efter man vart med om nått sånt å tänker
vad kunde ha hänt? Inte för att man ska tänka så men men that´s me!?

Sjuuukt sugen på Redbull, va inne på Ica förut å tog tag i en redbull men ställde
tillbaka den lika fort BRA VA? =D Jag går verkligen in för att gå ner i vikt nu och
jag hoppas att det kommer gå som jag vill.. :)
Joel tkr dock att min mage gått ner endel å det tkr väl jag oxå även om man får
vissa dgr då man inte tkr att man gått ner nått alls utan tvärtom..!!
Men ibland e man bra på att inbilla sig oxå när man inte tkr att kläder passar mm.. ^^,

Hoppas ni haft en bra dag? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0