ORKA..!!

Jag fattar inte hur man kan leva sitt liv på ett visst sätt..
Å tänka på det mest underligaste sätt man kan tänka sig..

Men men det e väl bara jag som tänker så kanske..?
Men de flesta i min ålder har barn å vet vad det går ut på men "vissa"
tycker det e roligare att springa runt å leka istället..!!

Är vi inte födda till att leva livet tillsammans med dom vi älskar?
Få barn och bygga upp en trygg familj..
Det e iaf vad jag vill och velat de senaste 10 åren..!!

Jag blev mamma som nyss fyllda 21.. Jag ångrar det inte en sekund..
Visst kan det vara jobbigt att vara mamma? Men livet e väl jobbigt från
å till endå? Varken man har barn eller inte?

Fattar inte folk som endast super å tror att livet går ut på att supa, ragga å
bara va allmänt ja jag vet inte, finner inga ord..

Jag är fyllda 30 nu!! Jag vill inte springa runt med flaskan i högsta hugg å supa
å bösa runt.. Visst kan det vara kul nån gång i bland i goda vänners lag MEN..

Jag saknar endel av de gamla tiderna då man umgicks mer mer barnfamiljer,
det var inte tal om att supa på helgerna utan om hos vem man skulle mysa..
Kolla på film, äta gott å bara tjöta skit.. Vart e dom tiderna? Jo puts väck.. :(

De tiderna saknar jag nått enormt mkt.. :(
Som till sommaren, alla grillkvällar man hade förr?
Barn som sprang runt, hoppade studsmatta, lekte, skrattade.. =D *Mys*
Men nu då? När man inte umgås med nån som har barn?
Jag har barn, jag vill ju ha de där underbara somrarna som man hade med andra
föräldrar och folk som bara ville umgås å kanske ta ett glas vin eller en kall öl
till maten? Hur kommer dom vara nu till sommarn?
ALLT har förändrats? :( Vissa saker till de bättre å vissa till de sämre..

Hmm.. bara tänkt lite på vissa saker i ett par dgr nu..
E väl inne i en sån period kanske då man funderar mkt på framtiden..

Nu har jag fått skriva av mig lite, det va skönt..

OVER AND OUT!!





Kommentarer
Postat av: missay

det kan vara skönt att lätta på hjärtat ibland :)

2011-03-12 @ 17:06:35
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0