Sluta blogga?

Funderar ärligt på att sluta blogga helt.. Har ju endå inga som följer min blogg typ.
Eller inga som återkommer iaf känns d som.. Så vrf ska man fortsätta?

Man skriver av sig? Tjaaa men mer då? Blir det bättre bara för att man bloggar?
Nee.. Har så sjukt tråkigt nu, e deppig å e fortfarande bakis..
Ingen att prata med och jag e ensam hemma.. Kan inte bli  bättre?
Jo det hade det faktiskt. På FB händer det inget, msn NEJ det gör det
tydligen inte heller. Å här sitter man å tänker som en tok på massa jävla skit.
HATAR DET!! Får panik.. "/

Men får sånna här dagar ibland då allt känns jävligt jobbigt och man tänker på
en massa jobbiga saker man varit med om tex..!!

Önskar verkligen man slapp sitta själv just nu.. :(


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Ge det en chans till tycker jag, de vänder ska du se

2011-03-20 @ 09:52:07
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Charlotte - mamma till Mirabelle

Inte sluta blogga! Jag läser ;) Dock är jag väääldigt dålig på att kommentera de bloggar jag läser.

Men du ska se att det känns bättre snart. Försök att inte känna att bloggen är ett måste utan skriv när du känner för det :) Pusspuss

2011-03-20 @ 15:28:16
URL: http://lalalottiees.blogg.se/
Postat av: Veronica

Klart det blir bättre när man bloggar. Man får tillfälle att skriva ner sina tankar.

Jag har inte många som läser min och sällan någon som kommenterar. Men det är ändå gött ibland att skriva av sig.



Kram.

2011-03-20 @ 16:28:21
URL: http://busanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0