Tänk att vikten & utseendet har så stor betydelse?

Förr trivdes jag med mitt utseende/kropp även om kroppen såklart
ändrades efter graviditeten för snart 10 år sen..
Men jag har endå alltid varit smal under alla år, vägt runt 50-55..
Nu det senaste året har jag gått upp jättemkt.. (enligt mig själv)
Jag kan inte längre ha XS i kläder utan får ha M på det mesta..
Helt sjukt.. :( Mår jättedåligt av det.. Jag känner inte ens för att
göra mig iordning nuförtiden, det e ingen i´de känner mig inte fin för det.

Så nu ska jag göra allt i min makt att gå ner..
Försöker sluta med vitt bröd & energidryck (som jag e mer eller mindre beroende av båda två)..

Jag har köpt hem knäckebröd och färskpressad apelsinjuice istället..
Det e ju oxå JÄTTEGOTT men jag önskar att man kunde gå ner ALLT på en gång..
Men så funkar det ju inte tyvärr..

Nu kommer snart sommaren, då vill man känna sig fin i klänning/kort kjol å
nått fint åtsittande linne.

Jag kanske låter jävligt ytlig just nu men jag känner mig inte fin en enda sekund på
dygnet nuförtiden och jag hoppas att det blir ändring på detta snart..

Jag försöker att inte äta onyttigt men om Joel köper hem godis/pizza så e det
klart att man blir sugen.. Jag blir det iaf och har jättesvårt att stå emot det..
Dock tröttnar jag efter bara ett par godisar men jag vill ju kunna sluta HELT..

Jag har iaf börjat gå långpromenader på c:a en timma varje dag nu..
Blir iaf en långpromenad om dagen men det e ju iaf en början..

Ni ser här under hur liten jag var & jag vill komma dit igen.. :(



Hade ju ingen mage alls här.. Å benen var smala å fina.. :(



Ja ni ser ju själva.. Jag va inte direkt stor här.. :(



Som ni kanske förstår så har jag ingen helkroppsbild på mig själv i nuläget..
Skulle det finnas några så raderas dom direkt.. :(

Men håll tummarna att jag når mitt mål och börjar tycka om mig sjäv inom en
snar framtid. För detta e inte alls kul. :( Som tur e har jag en pojkvän som älskar
mig och tycker jag e fin som jag e. Men han ser ju oxå hur dåligt jag mår av detta.. :(

Det var skönt att få skriva av sig lite.. Hoppas ni får sova gott..

*Puss*


Kommentarer
Postat av: Veronica

Visst är det inte roligt att gå upp i vikt. Oftast brukar det inte märkas av andra men man känner det själv.

Vill du gå ner snabbt innan sommaren rekommenderar jag att dricka Modifast några veckor. Bara så du kommer igång och får bort suget.



Kram

2011-03-21 @ 09:33:15
URL: http://busanz.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Vad fin du är

Hoppas du når målet, håller tummarna

Tänk på en sak,men du har säkerligen hjärta av guld och ett fint ansikte.

Jag är inte snäll eller fjäskar för dig

Så tycker jag

Känner du för att gå ner, stöttar jag dig

2011-03-21 @ 12:22:53
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

Tack för idag, låter nästan som vi e ett par ha ha

Jag skriver som jag tänker

kram

2011-03-21 @ 23:21:57
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0