VÅRKÄNSLOR!!

Underbar morgon, solen skiner och det värmer när man sitter här i soffan
och försöker se dataskärmen för solen som bländar..

NU KÄNNS DET VERKLIGEN SOM VÅR..!!

Hoppas sambon vaknar snart å att han mår bättre (han spydde å mådde allmänt
dåligt igår) så man kanske kan ta en promenad i detta underbara vädret..
Man blir så glad när man vaknar till detta.. <3 Jag som var så trött när klockan
ringde, men när jag kollade ut så förändrades allt.. =D

SOLEN, yeaaaay...!! =D

Vad ska ni hitta på idag då? :)

Jag har inte uppdaterat bloggen sen i söndags, riktigt dåligt faktiskt..
Men det blir ju så ibland eller hur? Jag har helt enkelt inte haft nån lust att lägga
energi på bloggen dessa dagarna. Har haft sjukt mkt att tänka på oxå..

30 ÅRS KRISEN? Ja jag tror tyvärr detta, inte fattat än att jag e 30..

Nu ska jag ta å städa lite här.. Hoppas på MÅNGA kommentarer idag..

*Puss på er*



Blir nog en promenix här runt strandpromenaden idag.. =D
ÄLSKAR att bo här vi flyttat nu.. Nära till stan, bad, strandpromenaden mm.. =D
 


Kommentarer
Postat av: Charlotte - mamma till Mirabelle

Hej stumpan! Men va härligt det ser ut på bilden! Jag hoppas jag en dag få bo nära vatten, nu är det en liten bit dit.

Jag mår bättre nu, kräktes inte så många gånger igår men var allmänt slut hela jag. Liite less på att va sjuk nu :P 2 magsjukor, 1 influensa och 3 förkylningar sedan nyår. Hoppas du slipper att bli sjuk också.

Annars har det varit bra, jag och Mirabelle var upp till Sundsvall och hälsade på min mamma. Det var så mysigt!

Det går upp och ned detta med bloggen, ibland kan man få till en massa inlägg som kan va intressanta att läsa. Och andra dagar bara nåt enstaka inlägg. Men man måste ha inspiration också annars är det inge kul att skriva heller. Man får inte känna sig stressad att "läsarna" slutar läsa bloggen ifall man inte skriver något.

Ja men se där jag har miiissat det! Grattis!! Det ser ut på bilderna som att ni hade kul! Hur känns det att bli 30 då? ;) Massa kramar!

2011-03-08 @ 09:34:14
URL: http://lalalottiees.blogg.se/
Postat av: Em.

hej



Rösta på min pojkväns chips (länk till det finns på min blogg) meddela mig att du gjort det och du får en länkning i min blogg. På så sätt tar du del av mina 100 läsare om dagen

2011-03-08 @ 14:50:23
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej tjejen!

Får du mycket frågor på bloggen? Jag lottar ut 2 inbjudningar till Bloggsvar, en sajt som gör det enkelt för dina läsare att ställa frågor till dig. Intresserad? Kika in detta inlägget och var med i utlottningen! Lycka till!



http://linnkullander.blogg.se/2011/march/tavling-bloggsvar.html

2011-03-08 @ 15:07:12
URL: http://linnkullander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0