Gomiddag mina kära bloggläsare.. ^^ GREKLAND?

Tack alla som förstår hur jävla jobbigt det kan vara med mens.. ^^,

Dagen började med en långpromenad med hunden så han blev helt slut.. ;)



Sen har jag städat lite här hemma (som vanligt).. ;)
Sen tänkte jag pressa lite i solen på balkongen men jag pallade 10 minuter
sen blev det att gå in igen.. E det bara jag som inte tål att sitta å steka i solen? ;)



Har precis käkat lite sallad.. Känns så skönt, har verkligen bestämt mig för
att gå ner i vikt nu trivs verkligen inte med mig själv just nu..
Det svåraste e bara beroendet av energidryck..

Men jag har börjat med att äta halva måltiden av vad jag brukar äta om det
så handlar om frukost/middag/kvällsmat.. Å blir jag sugen på energidryck
tar jag bara ett par munnar MAX EN HALV BURK!!

Vad händer idag då folket?


Satt och kikade lite på restresor förut.. Helt otroligt OM MAN BARA KUNDE DRA IDAG?
Men det kan man ju inte hur som helst när man har barn och djur.. :(

Men resa till Grekland för under tusenlappen går det att få tag på nu.. =D
Låter inte helt fel va? ;)

Nån som ska ut å resa i sommar? Isf vart? :)

*Pussah*


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Nej du är inte ensam, det äär urtråkigt att sitta och pressa i solen :P

Ha en fin dag!

2011-05-11 @ 13:19:28
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0