I-phone..

Jag har blivit helt I-phone skadad.. JAG VILL HA EN I-PHONE..
Men så snackar ju alla att I-phone 5 e påväg så man kanske ska vänta?
Sen ska man köpa kontant eller med abonemang?
Kontant e ju gött att man har betalt av hela telen direkt ist för att dra ut
på det hur länge som helst.. =P

Sen sms:ar å ringer jag såpass mkt så jag hade tjänat på att ha abonemang
igen, har haft kontantkort i ett halvår nu typ.. =P

Ja vilka I-lands problem jag har.. ;-)

Nu har Totte kommit för nån timma sen, jag drog ner till stan å mötte han..
Skulle mött upp Joel oxå men han fick jobba över å han jobbar än.. :-(

Ska klippa Totte lite senare (om jag orkar).. Men sagt nej så många ggr nu
så får väl ta tag i tjuren vid hornen så jag får snyggat till pojken lite.. ;)

Får la se när Joel kmr hem, men drar säkert på en film å myser lite senare..
Totte ska sova hos oss inatt då han ska jobba imorrn.. =D


Kommentarer
Postat av: missay

låter som ett jobbigt problem det där. Men om jag hade varit du hade jag betalat av hela mobilen direkt. ;)

2011-05-31 @ 09:55:01
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0