KAOS!!

Riktigt jobbig dag, haft så mkt å tänka på å bearbeta i c:a 2v nu..
Vill bara att det ska släppa så man slipper må dåligt å tänka på saker
som endå inte e bra för mig å som inte får mig att må bättre..

Nadja har iaf en kompis hemma som leker nu, dom e ute i solen och kastar boll.. :)
Jag ska snart bort till Ica å handla, tror jag ska göra korvstroganoff idag..

Stör mig på vissa saker, men låter dom vara osagda.
E ingen som har med det att göra endå direkt.. Så bättre att knipa käft å hoppas
på att det blir bättre helt enkelt.

Till helgen e jag bjuden på inflyttningsfest hos en kompis i Färgelanda,
men jag tror tyvärr jag skippar det.. Dock för att jag festat ett par helger irad nu
plus att jag har hunden och vill inte dra med han dit om man måste sova över
å det blir stökigt för honom mm.. Nadja ska troligtvis hem till mormor denna
helgen.. E ju långhelg och det var längesen hon var där å hälsade på kusinerna mm.. :)
Synd mamma å syster bor i Dalsland, 10 mil emellan oss.. :-(
Saknar mamma varje dag, som oxå är min bästa vän.. Älskar dig.. <3

Nu blir det leta efter dammsugarpåsarna som jag inte vet vart ja la sist? :P
Solen skiner idag iaf, alltid nått.. =D Smakade nyss på mina egenodlade tomater
oxå.. Sååå goa.. =D Väntar på att squaschen ska bli klar oxå.. =D
Alltid kul att odla egen frukt/grönsaker.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0