Massa kalas denna helgen.. =D

Igår fyllde min älskade dotter 10 år.. ♥ :) Å idag fyller svärmor så vi har sovit här ute inatt.
Gott att få komma till landet ibland å bara släppa allt å bara finnas till.. =D

Kalaset igår som vi hade på Emaus (liten djurpark) som det finns hästar, får, grisar,
kaniner, å hönor.. :) Jättemysigt å finns t.o.m snickarbod för barnen..
Det e jättebra att ha kalas på. Andra året i rad som vi har det där.

Igår kväll var jag, älskling, Nadja, Joel´s bror å svärfar ute å fiskade.
Nadja fick två fiskar och var jätteglad.. :)
Men inga fick följa med oss hem, dom var för små och fick åka ner i vattnet igen.

Nu e Joel å hans pappa iväg å fiskar igen nu innan middag som ska bestå
av Hamburgare å Pommes.. Jag har gjort sallad till mig oxå eftersom jag inte äter
kött för er som inte visste att jag var vegetarian.

Ikväll bär det av in till stan igen.. ÄLSKAR att vara på landet emellanåt saknar
tiden då man bodde i hus å kunde ha hästar mm.. Så fri känsla att vara på landet.

Nu blir det mat.. Hoppas ni haft en bra helg..

Puss.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0