ULLAREDS shopping in pix.. ;)

Detta fick följa med mig hem från Gekås.. =D

Såg Ola-Conny oxå hihi.. ;) Min dotter ville att vi skulle ta kort på han men jag
kunde inte med *asg*.. Han e ju ingen direkt kändis, eller vad tkr ni? ;)



The stuff!!



Lite smått å gott.. =D Tex Loreal bronze tan.. =D Ska bli kul att testa.. ;)
Sol olja, taco krydda, ölkorv mm..



Ny platt tång och hårblås, våffeltång.. Ooooh vad jag saknat att ha en sån.. ;)
Hade en för flera år sen å det e sååå fint att locka lite här å där.. =D



Dekorationer för väggen på balkongen å lite annat sköj.. =D



3 par snygga strumpbyxor som jag letat som fan efter överallt men så hittade
jag det på Gekås av alla ställen.. :)



Diadem..



Väskor.. =D En stor och en liten..



Skrynklig som fan nu, men blir bättre när den används.. :)



Denna gilade jag som fan.. =D



Vardags jacka.. :)



6 leggins, ljusa jeans leggins, helsvarta, å svarta med skinn imitation på knäna..



Allt på bilden köptes, klänningar, linnen, tjocka tröjor..
Vill ni se plaggen var för sig i bloggen så hojta till.. ;)



Mums.. Chips & Chillinötter.. =D



Dekorationer till altanen.. =)



Lyktor.. :)


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR: jag vet inte riktigt städa tror jag:( sj?:)

2011-05-02 @ 11:48:44
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: cilla

hejsan, så kul att höra av dig igen. hur är det? hoppas att allt är som det skall vara. din dotter är hon lika söt och klipsk fortfarande? många kramisar

2011-05-03 @ 17:41:34
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba
Postat av: Mickan

Ser ut som du hittade mycket fint. :)



Hihi, tack tack. :) Njae, hittar dem på rena gratissidor så jag letar inte så mycket själv. Hehe. :P Delar med mig av det jag själv tar del av eller tycker är kul.



Kram

2011-05-03 @ 21:10:29
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0