Mogenhet/Unga föräldrar?

Sitter å kollar på äntligen hemma och har precis ätit lite
 tacopaj sen igår å druckit vatten.. =)

Sitter å stör mig på massa folk igen, jag e den jag e GLÖM att jag ändrar mig.
Tyck om mig för den jag e eller radera mig på FB och glöm mig som vän.
Det roliga e att det tar alltför lång tid att verkligen komma in på skinnet på
många människor och kan ta flera år innan man känner den "riktiga" personen.

Well well, sen umgås man ju iofs med folk runt 20 år när man själv e 30 och
det kanske kan vara den saken som spelar in.
Sen finns det jättebra och moget folk i den åldern oxå inte det jag menar.
Jag har ett par vänner som e riktigt goa och som jag älskar..

Men jag saknar att umgås med barnfamiljer.. :(
Kom igen nu Daniella skaffa KIDS!! Hahaha.. ;P

Känns mer ovanligt nuförtiden att 20 åringar skaffar barn? Var det mer vanligt
när jag var 20? Nu känner jag i princip 2 som har barn i den åldern.. ;P
Men mååånga i min ålder som fick barn när de var runt 20..

Jag hade fyllt 20, 3 månader innan ja födde min dotter.. =)

Mammas fina älskling.. <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla skaffar ju barn innan dom ens fyllt 20 :S

känner mig gammal som inte startat än :P

2011-11-09 @ 18:16:11
Postat av: Johanna - Blivande brud

Mitt namn försvann.. jag som precis kommenterade iaf :P

2011-11-09 @ 18:16:39
URL: http://jajja1.blogg.se/
Postat av: daniella

hahah du e la för go du!! barn kmr jag nog allt vänta me ett tag...



typ alla mina gamla kompisar ifrån std som e lika gamla som jag har ett barn eller fler:P hahah så för mig e de typ tvärtom:P hahha



love<3<3<3

2011-11-09 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0