Bakis..

Förr kunde man festa utan att knappt bli bakis alls.. Men nu när man e 30 e man fan bakis i 2 dgr typ.. ;P ska sluta festa nu har jag bestämt mig för iaf utan min älskling å han festar ju aldrig nuförtiden.. Anledningen e att han e den bästa och mest förstående pojkvän/sambo jag någonsin haft. Låter mig alltid göra som jag vill och jag får gå ut och festa när jag vill och han hjälper till med min dotter och hunden.. :) så nu vill jag tillbringa helgerna framöver med honom.. <3 har oxå riktigt kul när vi festar ihop och när jag festar utan honom så saknar jag honom jättemycket och brukar oftast gå hem efter nån timma för att istället mysa med honom.. <3 sen e det absolut trevligt att festa utan honom ibland och passa på å träffa mina underbara vänner å ha kul.. :) nu ligger min älskling i mitt knä och sover.. <3 jag kollar på Wallander.. Hoppas ni haft en bra söndag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0