Gästrummet

Såhär blev det i gästrummet med skrivbordet jag fick av Liv igår.. :) Som ni ser har jag massa blommor/gröna växter här inne pga att på nått konstigt sätt så trivs blommor här inne och de som vart mer eller mindre halv döa får nytt liv efter ett par veckor här inne.. Så just nu har jag en massa som behöver växa till sig därav massa växter.. ;P För tillfället står min söndriga dator (sprucken skärm) och skärmen vi köpte förra veckan för att kunna använda den här men det ska bli ett skrivbord Nadja kan göra läxor mm.. :) Måste bara ha en riktig stol hit oxå..


Kommentarer
Postat av: Liv

Va bra de blev !! :D

2011-11-28 @ 13:23:35
URL: http://livjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0