Glad och stolt

Glad och stolt över att ha fått chansen att lära
känna denna underbara tjej Yohanna Idha..
 Hon är oerhört framgångsrik..
 På Stockholms filmfestival vann hon priset
 som bästa skådespelare. Grattis!! :-)
 jag lärde känna Yohanna genom en film jag hade en roll i.
Vi träffades inte under inspelningen men på
 premiären av filmen sen. Hon kom fram och
sa att jag var jättebra i filmen mm..
Tack Yohanna, detta har jag haft med mig i bagaget.
Sträckte på mig enormt när du sa detta,
 erfaren skådespelare som du är och jag som
hade mina första tal roller i denna film. :)
Lärde även känna fler framgångsrika skådespelare
under inspelningen, Annika som även vart
med i andra avenyn och Malin som både är skådespelare och sångare.

Här kan ni läsa intervjun med Yohanna.. :)

http://www.filmcafe.se/artikel/artikel.asp?art_id=131




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0