Godkväll mina Goa.. <3

Suttit å lekt med Bamse lite han e som ett litet barn min lilla voffsegull.. <3 igår och idag har vi tränat lite borta på gräsmattan vid Ica.. Med hund choklad var inte detta en match.. ;P man kan aldrig lära en gammal hund att sitta, jo tjena!!! :-) inte för att jag har världens mest lydiga hund men jag har iaf en lycklig hund sånt syns.. :) sitter och tvingas kolla på vem kan slå Filip å Fredrik pga att Joel å Jimmy vill se på det.. Jag hade hellre sett på Beck!! ;-) men vad gör man inte för små lammkötten.. ;) köpte VICKS idag, nån som testat det? Mamma hade alltid det när jag var liten.. Det är en salva man smörjer under näsan å på bröstet för att lindra förkylnings syndrom.. Kostar strax över 50:- å finns att köpa på apotek.. nu blir det promenix med min kära voffse.. Ha en bra kväll gosisar.. Blir mer blogginlägg innan sängdax så jag säger inte godnatt än.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0