Gomorron

Vaknade av att Joel var jättegullig mot mig men jag var skitsur på han för jag hade drömt massa skit haha.. Stackarn.. "/ Nu sitter vi alla här i soffan, Disney Chanel e på.. :) Usch burr, e kallt i lägenheten nu.. :( ändå e alla element på, e säkert svin kallt ute.. Aja lär jag snart märka när jag går ut med Bamse.. :) Vad ska folket hitta på denna lördag då? Tror det e rätt många som ska festa idag.. Vet många sa att dom skulle det när jag festade förra helgen iaf.. :) Men för oss blir det nog lungt.. Hoppas att ni sovit gott inatt.. Här har ni en fin bild till på Nadja sen igår då hon skulle på disco.. Just det uppdaterade ju inte igår kväll.. Men vi gjorde inte så mycket.. Joels moster var här medans hennes dotter som e lika gammal som Nadja oxå var på discot och sen var Jimmy här ett par timmar oxå.. :) Joel och Jimmy älskade min smörgåstårta.. :-) Jag och Carina köpte pizza då jag inte äter smörgåstårta och hon äter inte räkor som jag hade i, men det var gott!! Dock blev jag mätt på mindre än halva.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0