Jag har gjort mitt..

Känner verkligen mer å mer att jag är klar med denna stan..
Vill bara bort mer å mer, vet dock inte hur och
vart jag vill men jag känner att jag snart inte har ork att bo kvar här.. :(
vill starta om i en annan stad där ingen känner mig eller mitt förflutna.
För jag verkligen hatar att så många i denna stan vet vad jag vart med om. mitt ex å hans familj bor i denna stanoch det känns som om jag aldrig kan lämna saker
bakom mig sålänge jag ser dom emellanåt. Behövs inte flyttas långt men åååh vad jag
 verkligen vill genomföra detta. Men jag vet attmin älskade sambo som jag älskar djupt och
min älskade dotter inte vill flytta så jag känner mig så jävla låst. Jag vill inte bo här pga att det
känns som om folk dö mer en och vissa inte tror på min bakgrund med vilken sjuk människa skulle ljuga om nått sånt? Å folk som dömmer.. Snacka inte och ha inga förutfattade meningar om du inte själv varit i situationen. Vet inte hur mycket jag vågar skriva ut här om mitt förflutna det blir nog mer ni som vet ni vet och ni som inte vet sorry!! Vill vara med min älskling 24/7 nu han e min stora trygghet.. <3 dock går ju inte detta men varje tillfälle tar jag till mitt hjärta. Din värme och trygghet slår allt jag någonsin vart med om, du är så underbart omtänksam. Jag hade sån tur som träffade dig.. Önskar fler vore som du.. :) var bara tvungen att skriva av mig lite.. :-) hoppas ni får en bra lördag.. Jag ska snart ta en promenad med Bamse sen blir det till att städa lite hemma, det jag orkar pga förkylningen. Sen kommer Nadja hem om nån timma.. <3


Kommentarer
Postat av: jennifer

Fin dotter du har!

2011-11-13 @ 09:37:58
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0