Jävla bloggande.. ;-)

Haha det har tagit turbo fart med mitt bloggande nu hehe.. ;)
 runt 5-6 inlägg om dan!! Tycker ni det är för lite
 bilder eller för lite text? Jag försöker att
variera lite, hoppas jag lyckas.. :) nu har jag en
stor potatisgratäng i ugnen.. Vet ni vad mitt tips är
för att få den extra gräddig å go? Jag kokar upp den
först och har i vispgrädde. Jag vet folk som gör det på mjölk..
SKÄRPNING!! Fett ska det vara.. ;) goare blir den..
Sen massa pepparmix, svart och vitpeppar,
salt 1-1½ stor gul lök (ibland skippar jag den halva och har en purjolök i istället.. =)
och massa riven ost i.. ;) vad blir det till middag för er idag? :)


Kommentarer
Postat av: Predatory Blonde

Ja men det ar ju jattekul nar det hander saker i bloggarna man laser! Trist att ga in pa nagon hela tiden da de inte uppdaterar :) Kor hart!

2011-11-15 @ 16:20:14
URL: http://www.predatoryblonde.com
Postat av: Miss O

oohh mums

2011-11-15 @ 19:46:43
URL: http://www.finest.se/olessia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0