Kanske dax att gå upp?

Funderar på vad man ska göra idag? Städa är ett måste iaf.. Saknar min älskling som jobbar så mycket.. :( var iofs hans jobb jag var med på igår, men det kanske ni fattade? ;) satt där uppe i över 5 timmar för att hålla han sällskap.. Som sagt vad gör man inte för kärleken? ;) hungrig som fan nu.. Blir nog lite yoghurt å grov tekaka.. :) vad brukar ni äta till frukost? Här e det olika typ varje dag, men jag försöker tänka mer å mer på vikten (vill fan bli sådär smal å slim jag var för nått år sen) å då får man tänka lite extra. Jag älskar vitt bröd å pasta men det får man skita i då.. Jag köper hellre vit fiberpasta som är nyttigare om jag e sugen på det och grovt bröd eller knäckebröd. Visst det e inte heller så nyttigt men iaf nyttigare haha.. :P vad händer idag då? Puss på er.. <3 å glöm för jössenamn inte att kommentera när ni är här inne å läser.. Vill ju veta vilka ni är.. ;) det roliga är att jag fått flera läsare från min lilla hem by Bengtsfors även från Bäckefors där jag hängde mycket förr.. Men vem e ni? Frågat förr men ingen som vill svara, lite kul e det iaf.. Men vore roligare att veta om jag känner er.. ;) fuck vad segt det e att blogga från iphonen hela tiden.. Tomten GE mig en dator.. :P


Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Sv Pixxxie: Jag tar och svarar i båda då! :)

2011-11-02 @ 12:47:42
URL: http://www.mondoblog.se/headbang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0