Orkar inte riktigt

Med allt som händer just nu.. Hade det inte varit för min mamma, dotter och älskling så hade jag gett upp för längesen. Allt kommer verkligen på en gång nu plus den jävla förkylningen som aldrig ger sig. :( ska ta mig en Ipren sen gå till Ica å köpa cola light.. Igår unnade jag mig med en stor flaska färkpressad apelsin juice men den tog slut nu på morgonen.. Synd den e så dyr 27:- men ibland får man unna sig det oxå.. Särkilt när man e förkyld. :) har precis diskat, borde städa å dammsuga men orken finns inte riktigt där å dammsugaren har börjat balla ur.. Behöver en ny!! En stor å riktigt bra, jag dammsuger ju minst 1 gång om dan men blir ju så när man har katt å hund.. :-) ikväll vill jag mysa riktigt mycket med älskling, hoppas bara han slutar i tid.. Han har ju varit jätte trött det sista då han jobbat så mycket och jag har varit förkyld så har inte blivit så mycket mys.. :( Älskar dig Joel, otroligt mycket.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0