Senil?

Två dagar i rad har jag gått till Ica utan att köpa just det jag ska ha.. Himla störande när det e regn å rusk väder å man inte orkar gå tillbaka igen när man kommer hem å märker att men åååh glömde jag idag igen? :) Funderar på vad vi ska göra för mat? Idag blir det mamma/dotter mys då Joel ska jobba över till 21. Vi funderar på pasta med mozzarella ost, soltorkade tomater mm.. :) Nyser å har mig idag, jag ska väl inte bli förkyld nu igen, eller hm nyser man e man ju redan förkyld haha.. Blir nog till att slänga på en film å mysa med Nadja. Vi köpte ju Rio i jultidningarna å den har jag inte sett så får väl se om det blir den filmen.. :) Vad ska ni hitta på ikväll då? Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0