Slappa..

Varit på Ica en sväng å handlat.. Gjorde en uber bra sak "hm" tog med fel bankomatkort det jag inte har pengar på alls trodde jag men jag hade fanemej så det räckte *pust*.. Segt å komma på sånt precis när man ska betala? ;) men det gick ju bra som tur va.. ;) nu ligger jag i soffan, precis tagit två grova små tekakor å dricker lite citronvatten.. :) ska snart ta ett varmt bad.. Hoppas inte älskling slutar för sent idag, dock trodde han att han skulle sluta vid 21-21.30.. Min duktiga pojk, jag e så stolt över dig älskling.. Hoppas ni haft en bra tisdag? Imorrn kommer Nadja hem, jag har saknat henne nu när hon varit hos mormor sen i lördags.. :) NU SLAPPA... Just det har fått gjort massa ärenden idag oxå, vilket känns bra.. ;) puss.. <3


Kommentarer
Postat av: becky

Heeeeej igen! Det är bara bra här! försöker ta tag i vikten då den har skjutit i höjden utan att fråga mig ;) Jobbar o står i annars.. Funderar på att köra igång med bloggandet igen men jag vet ej...

2011-11-01 @ 17:47:22
URL: http://becky84.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Hej, vill du göra länkbyte med mig?:)

KRAM

2011-11-01 @ 18:30:00
URL: http://maliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0