Städa

Fyfan vad roligt det e, not!! Städar ju vareviga dag.. Fattar inte folk som städar mellan en gång i veckan till en gång i månaden.. Ja jag känner faktiskt sånt folk så det e sant. Jag tycker det e snuskigt bara man inte städat på en dag.. ;P å jag e inte pedantisk men jag tycker om att inte ha saker överallt eller stökigt. Men jag måste bli bättre på att damma, det e nog det tråkigaste jag vet. E alltid lika kul varje gång mamma e här å drar fingret lite överallt å säger du måste damma oftare!! Haha, sötmamma.. Älskar å saknar dig.. Gillar inte att du bor 10 mil bort.. :( nu ska jag dunka musik å städa.. Hoppas ni haft en bra torsdag hittils.. :) bjuder på ett kort till jag tog i morse.. ;P


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du får gärna komma till mig och städa om du vill =)

Har tyvärr inte tid att städa varje dag. Eller lust.



Kram

2011-11-24 @ 20:15:28
URL: http://http://busanz.blogg.se/xante/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0