Svara på kommentarer i sin egen blogg?

Är det bara jag som tycker det e himla dumt när folk svarar på de kommentarer man skrivit under inlägget där man kommenterar ist för att gå in på min blogg och svarar där? Jag vet inte hur många kommentarer jag missat pga detta. Om ni kommenterar i min blogg vill ni inte att jag går in på eran blogg och svara er då ist för att kommentera under där ni kommenterat i min blogg? Haha kanske blev lite invecklad förklaring men hoppas ni förstår. Man orkar ju inte hela tiden gå tillbaka till dennes blogg och kolla om personen svarat? Bättre kommentarerna kommer i min blogg, då missar man aldrig någon.. :)


Kommentarer
Postat av: Lina Henke

Jag gör bägge ock ;)

2011-11-30 @ 17:44:43
URL: http://linnssa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0