Uddevalla

Jag har alltid älskat denna staden, har bott här från å till i 8 år.
Men som med alla småstäder så snackas det och folk är oärliga.

Jag har vissa guldkorn i denna staden som jag absolut inte vill flytta ifrån.
Sen finns det dom som man bara vill flytta så långt bort ifrån som det e möjligt.

Tkr heller inte om falska folk som man hör bakvägen vad dom tkr om en mm.
Vrf e man inte ärlig utan spelar falskt trevlig under en längre tid bara för att man
inte vågar säga ifrån. Dock kan jag se rakt igenom vissa å har gjort det ett tag.
Man lär sig att läsa av folk. Finns de som är jättetrevliga mot min pojkvän tex
och känns som om de e vän med mig endast för att jag e Joels sambo annars
kunde det kvitta typ. Fan heller, försök inte ens låtsas vara mina vänner isf
för jag ser igenom er. Jag e sån att jag säger alltid vad jag tkr om folk å vad
jag tkr om vad de gör mm. Men jag har alltid vart sån å kommer alltid vara.
Det e både på gott och ont. Men jag önskar att folk vore ärligare.
Vad mkt lättare allt skulle bli då. Sen finns det så otroligt många som man inte
ens kan skämta med i denna stan.. Ne allt ska tas på allvar.

Tacka vet jag dig Daniella, kan fan kalla dig allt å säga att du e helt jävla
rubbad å du älskar mig endå HAHAHA.. NEJ jag å Daniella menar INTE allvar
när vi säger så till varandra men detta var bara ett exempel.
Skulle jag säga så till vissa andra så e jag ju bara elak och det kan inte tas
som skämt.. ;P Jag har alltid umgåtts med killar, e la drf man blivit sån ksk? ;P

Vet mååånga som tkr att när jag vräker ur mig saker så stör de sig och ändrar
aldrig uppfattning sen heller.. Lite kul e det hur allvarliga vissa måste va..

Men som tur e så vet jag vilka mina riktiga vänner är och jag inser mer och mer
vilka som ALDRIG kommer att ha en plats i mitt hjärta eller som aldrig kommer
att förstå mig eller min bakgrund. Men det e upp till er, folk e så bra på att dömma andra.

Helst av allt vill jag flytta ifrån Uddevalla, fatta hur skönt det hade varit?
Men vrf ska vissa loosers få mig att lämna staden både jag och min dotter trivs i egentligen?

Jag önskar jag hade lite mer stake i mig att be folk flyga å fara.
Men jag har lärt mig under åren att säga ifrån och det e jag jävligt glad över.
Sen att vissa inte kan ta det e en helt annan sak. Men jag har lärt mig att inte ta skit.
Det ska ingen behöva göra. Men jag måste lära mig att tro mer på mig själv och
att jag ska skita i vad folk tkr om mig eller hur jag ser ut.
Jag vet att jag gått upp endel i vikt tex och att folk ksk inte tkr jag ser lika bra ut
som innan när jag vägde 50-55 men egentligen, so what?
Räcker det inte med att jag själv inte trivs med hur jag ser ut?

Nu e det ingen som sagt detta rätt ut till mig men som sagt, jag e inte helt dum.. ;P
Sen e min sambo den underbaraste och han säger alltid att jag e så fin även på
morronen när man ser ut som en potta skit. Osminkad å värsta ruffset.. =)

Älskar dig Joel och jag älskar mina underbara vänner..

Puss.. <3






Kommentarer
Postat av: Daniella

hihihi jag vet allt att jag rubbad, pervotanten;) men de e ju du också så jag tror de e därför du jag passar så bra ihop:) hihihi älskar dig<3<3<3

2011-11-07 @ 18:28:49
Postat av: Lina Henke

Du måste ju bo kbvar nu när jag kommer dit i vår =)

2011-11-08 @ 16:35:34
URL: http://linnssa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0